reviews [0]
interaktywnie.com - Aleksandra Boćwińska, account director z Social Hive Poland, wybiera najciekawsze kampanie ostatnich tygodni.
Wydawać siÄ™ może, że kampania spoÅ‚eczna to wymarzony case dla specjalisty od komunikacji. Ja też na poczÄ…tku swojej drogi zawodowej uważaÅ‚am, że nie ma bardziej wdziÄ™cznego i prostego tematu, wszak rzeczami spoÅ‚ecznie ważnymi zainteresuje siÄ™ absolutnie każdy. OczywiÅ›cie dość szybko dotarÅ‚o do mnie, że problemem powiÄ™kszajÄ…cej siÄ™ góry Å›mieci, wspóÅ‚czesnym niewolnictwem czy zaniedbanymi zwierzÄ™tami, interesuje siÄ™ jedynie garstka. Do reszty trafimy jedynie trzymajÄ…c w rÄ™ku naprawdÄ™ mocny oręż. Dlatego dziÅ› chciaÅ‚abym wyróżnić dwie bardzo pomysÅ‚owe kreacje, które majÄ… za zadanie zwrócić uwagÄ™ na tematy trudne i ważne. Pierwsza to kanadyjska kampania fundacji World Vision, zwracajÄ…ca uwagÄ™ na problem niewolniczej pracy (3D jobs - Dirty, Dangerous and Difficult), który dotyka ok. 150 milionów dzieci na caÅ‚ym Å›wiecie.