reviews [0]
interaktywnie.com - Analitycy rynku call i contact center zwracajÄ… uwagÄ™ na rosnÄ…cy nacisk ze strony biznesu na wysokÄ… satysfakcjÄ™ klienta, szczególnie w zakresie...
MówiÄ…c w skrócie, analiza mowy polega na Å›ledzeniu treÅ›ci rozmowy pod kÄ…tem wczeÅ›niej zdefiniowanych sÅ‚ów lub fraz kluczowych. Po wykryciu danych sÅ‚ów w rozmowie lub nagraniu system przesyÅ‚a takÄ… informacjÄ™ do upoważnionych osób. Istnieje możliwość tworzenia zaawansowanych raportów graficznych, biorÄ…cych pod uwagÄ™ rozkÅ‚ad danych sÅ‚ów w czasie, wzglÄ™dem poszczególnych kampanii lub konsultantów. WÅ›ród narzÄ™dzi analizy mowy dostÄ™pnych na rynku możemy wyróżnić rozwiÄ…zania, które umożliwiajÄ… centrom obsÅ‚ugi klienta monitoring interakcji w czasie rzeczywistym lub przeglÄ…danie zapisanych nagraÅ„ rozmów. Zastosowanie obu rodzajów aplikacji jest nieco inne, jednak prawdziwe korzyÅ›ci przynosi jedynie równoczesne wykorzystanie potencjaÅ‚u analizy w czasie rzeczywistym wraz z monitoringiem danych historycznych.